لینک دانلود
چکیده فارسی:
هدف- هدف از این مقاله طرح این مساله که آیا مدیریت دانش (KM) می تواند راهی برای پرورش رضایت شغلی باشد و همچنین بررسی می کند که چگونه مدیریت دانش می تواند رضایت شغلی کارکنان فردی را افزایش دهد.
طراحی / روش شناسی / رویکرد – مدل نظری در مورد روابط بین پنج جنبه مدیریت دانش (کسب دانش، تسهیم دانش، ایجاد دانش، تدوین دانش و حفظ دانش) و رضایت شغلی پیشنهاد شده است. سپس از لحاظ تجربی با تحلیل حداقل مربعات جزئی مدلسازی معادله ساختاری یک مجموعه داه نظرسنجی از ۸۲۴ مشاهده را تست کرده که از اعضای سازمان شهری فنلاند جمع آوری شده است.
لینک دانلود