لینک دانلود
چکیده فارسی:
درک انصاف که ریشه در نظریه عدالت دارد، به عنوان عنصر کلیدی برای تقویت اثربخشی برنامه های وفاداری ارزیابی می شود. محققین با استفاده از یک نمونه متشکل از اعضای برنامه پاداش کازینو، نقش های میانجی گری دلبستگی به برند و قصد وفاداری بین درک انصاف و نتایج وفاداری را بررسی می کنند. این مطالعه، سهم خرید مشتری را به عنوان نتیجه ضروری فرآیند وفاداری معرفی می کند. نتایج نشان می دهند که انصاف مبتنی بر ارتباط و مبتنی بر ارزش ، به طور قابل توجهی بر دلبستگی به برند و قصد وفاداری تاثیر می گذارد. علاوه بر آن، دلبستگی به برند دارای اثر قوی تری بر سهم خرید مشتری در مقایسه با قصد وفاداری است. این تحقیق، باعث ایجاد راهنما برای بازاریاب های مهمان نوازی جهت سازماندهی برنامه های وفاداری موثر و رقابتی می شود. نتایج، باعث ایجاد بینشی جدید در فرآیندهای وفاداری می شود و نوشته های وفاداری مهمان نوازی را با پیشنهاد دلبستگی به برند به عنوان شاخص اصلی برای نتایج وفاداری توسعه می دهد. یافته ها نشان می دهد که بازاریاب ها از طریق انصاف درک شده می توانند دلبستگی به برند را ایجاد کرده و سهم خرید مشتری و در نتیجه سودآوری را افزایش دهند.
لینک دانلود