لینک دانلود
چکیده فارسی:
مطالعات اخیر اهمیت هواداران برند در رسانه های اجتماعی را به وفاداری به برند برجسته کرده است. این مقاله با هدف تأکید بر نقش برند در این رابطه، یک مدل مفهومی برای محصولات پرفروش بازار که در آن مشارکت مصرف کنندگان بین گروه های هوادار برند در رسانه های اجتماعی، هویت برند و شناسایی برند مصرف کننده ، وابسته به نتایج برند است، پیشنهاد می کند مانند اعتماد و وفاداری. تجزیه و تحلیل کیفی، از طریق مصاحبه جامع و کامل با متخصصان و بحث های گروهی متمرکز با مصرف کنندگان ، به منظور ارزیابی تجربه ی خود از برندها ها در رسانه های اجتماعی انجام شد. یافته های این تحقیق نشان می دهد که در بازار های انبوه، مصرف کنندگانی که در گروه های هوادار برند در رسانه های اجتماعی مشارکت دارند ممکن است نگرش مثبتی(مانند اعتماد و وفاداری) نسبت به برند داشته باشند و شناسایی برند مصرف کننده ممکن است نقش اساسی در تبدیل هوادارن برند-مصرف کننده به روابط برند-مصرف کننده داشته باشد.
لینک دانلود