لینک دانلود
چکیده فارسی:
علیرغم تعداد روزافزون تحقیق در مورد ایجاد همکاری ارزش، به طور کلی، تحقیق در مورد خلق مشترک ارزش برند همچنان محدود است به ویژه، به چه میزان ارزش مشتریان به روند خلق مشترک ارزش برند کمک می کند هنوز معلوم نیست این مطالعه مجموعه ای شامل هشت پژوهش را در زابطه با مقیاس اندازه گیری ارزش خلق مشترک مشتری (CCCV ) توسعه می دهد و به شرکت ها در ارزیابی ارزش مشتریان در فرآیند خلق مشترک ارزش برند کمک می کند یافته ها نشان می دهد که CCCV یک ساختار چند بعدی است که متشکل از دو عامل مرتبه بالاتر و هفت بعد است: منابع متعلق به مشتری (شامل دانش برند، مهارت های برند، خلاقیت برند و وابستگی برند) و انگیزه مشتری (شامل انگیزه برند، اعتماد به برند و تعهد برند) است.
لینک دانلود